TO ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΗΣ 26ης ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2012

Στο Δημοτικό Συμβούλιο της περασμένης Πέμπτης παρευρέθη ο Περιφερειακός Σύμβουλος κος Σπύρος Σπυρίδων ο οποίος πριν από την συζήτηση των θεμάτων ανέπτυξε στο σώμα και στους παρευρισκόμενους δημότες μας θέματα που άπτονται του ενδιαφέροντος του νησιού μας σχετικά με χρηματοδοτήσεις έργων από το ΕΣΠΑ και από το τεχνικό πρόγραμμα της Περιφέρειας , ανέπτυξε διάφορα τεχνικά θέματα που αφορούν το υπό καθεστώς δημοπράτησης έργο του βιολογικού καθαρισμού και αποχέτευσης των Σπετσών αλλά αναφέρθηκε και σε ένα φλέγον θέμα που λόγω της κρίσης μας ενδιαφέρει . Συγκεκριμένα ανέφερε τις προσπάθειες που γίνονται εκ μέρους και της περιφέρειας αλλά και κυβερνητικών παραγόντων λόγω της ανανέωσης της σύμβασης του αεροδρομίου ¨Ελευθέριος Βενιζέλος¨ να μειωθούν τα τέλη του αεροδρομίου για τις πτήσεις τσάρτερ με σκοπό να τονωθεί η κίνηση τουριστών προς τα νησιά του Αργοσαρωνικού την προσεχή σαιζόν . Ανέφερε δε ότι επιχειρηματίας ο οποίος δραστηριοποιείται σε αερομεταφορές ισχυρίστηκε ότι αν επιτευχθεί άμεσα η μείωση θα έχει την δυνατότητα να αποβιβάσει 1.000.000 τουρίστες στο αεροδρόμιο την προσεχή σαιζόν.
Ο Δήμαρχος τον ευχαρίστησε για τις προσπάθειες που καταβάλλονται σε αυτούς τους τομείς και τόνισε την καλή συνεργασία που υπάρχει μεταξύ της Περιφέρειας και του Δήμου μας . Επίσης αναφέρθηκε και σε δύο θέματα τα οποία απασχολούν και μελλοντικά θα απασχολήσουν το νησί μας έτσι ώστε να βρεθεί η καλύτερη δυνατόν επίλυσή τους . Το ένα αφορά την όσο το συντομότερο δυνατόν ψήφιση της νομοθετικής ρύθμισης για το πρόβλημα που ταλαιπωρεί τα παραδοσιακά καρνάγια συνάμα με την χρηματοδότηση του master plan το οποίο έχει δρομολογήσει το Λιμενικό Ταμείο Σπετσών . Το άλλο αφορά την επικείμενη μεταφορά των απορριμμάτων στην Φυλή και τόνισε ότι πρέπει να αναθεωρηθεί ο Περιφερειακός σχεδιασμός γιατί το οικονομικό βάρος που θα κληθεί ο δημότης να επωμιστεί μέσω της αύξησης των τελών καθαριότητας θα είναι δυσβάσταχτο ειδικά τώρα με την κρίση που μαστίζει τα νοικοκυριά .
Επίσης ανακοίνωσε στο σώμα και στους παρευρισκόμενους δημότες ότι ξεκινάει άμεσα η τσιμεντόστρωση του κεντρικού δρόμου του οικισμού από την δεξαμενή στο Καστέλλι μέχρι την πλατεία της Ανάληψης αφού ολοκληρώθηκε και η αδειοδότησή του από το Κ.Σ της Εφορίας Νεωτέρων Μνημείων Αττικής και συνάμα έχει υποβληθεί αίτημα για επιπλέον χρηματοδότηση στην Κεντρική Επιτροπή Δημοσίων Έργων.
Επίσης ανακοίνωσε ότι στις αρχές του Δεκεμβρίου 2011 προκηρύχτηκε η θέση του ειδικού συμβούλου ο οποίος μετά την ανάδειξή του θα επιμεληθεί την προκήρυξη του έργου του βιολογικού καθαρισμού και του δικτύου αποχέτευσης .
Πριν τα ημερησίας διάταξης θέματα ο πρόεδρος ζήτησε να τεθούν προ ημερησίας τρία θέματα γιατί αφορούσαν ενέργειες οι οποίες πρέπει να δρομολογηθούν το ταχύτερο δυνατόν και το σώμα συμφώνησε.
Συγκεκριμένα το πρώτο αφορούσε την οικονομική ενίσχυση του Α.Ο.Σ Μπουμπουλίνα με 10.000 ευρώ το οποίο ψηφίστηκε ομόφωνα , το δεύτερο τον ορισμό των μελών του Δ.Σ του Κέντρου Αθλητισμού –Πολιτισμού και Περιβάλλοντος λόγω ότι πρέπει να ολοκληρωθούν τάχιστα οι διαδικασίες για την έναρξη των Δημοτικών Προγραμμάτων άθλησης και πολιτισμού για το 2012 και το ΦΕΚ ίδρυσης δημοσιεύτηκε μετά την πρόσκληση του Δημοτικού Συμβουλίου .
Πρόεδρος προτάθηκε ο κος Σούλιας Ιωάννης , αντιπρόεδρος ο κος Λυράκης Γεώργιος και μέλη ο κος Φαρδέλλος , ο κος Νεοφώτιστος και από πολίτες προτάθηκε ο κος Τσαπάρας Νικόλαος και το σώμα ψήφισε ομόφωνα .
Το τρίτο αφορούσε την έγκριση υποβολής πρότασης από τον Δήμο μας στο πλαίσιο της πρόσκλησης 1.1 της Μ.Ο.Δ με θέμα την χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ της υποστήριξης των επιτελικών δομών και των λειτουργιών του Δήμου μας μέχρι του ποσού των 50.000 ευρώ για να μπορέσει ο Δήμος με την υποστήριξη εξωτερικού συνεργάτη να προχωρήσει στην ωρίμανση έργων που αφορούν το νησί μας και να τα εντάξει για χρηματοδότηση στο ΕΣΠΑ.
Όπως τονίσαμε και σε συνέντευξη που παραχωρήσαμε στην Νέα Εποχή κινούμαστε για να εξασφαλίσουμε πόρους για έργα τα οποία είναι ανάγκη να γίνουν για το νησί μας μέσα από την μεγάλη δεξαμενή κονδυλίων του ΕΣΠΑ διότι οι Δήμοι λόγω και της δραματικής περικοπής των κονδυλίων της ΣΑΤΑ από τους δημόσιους πόρους δεν θα έχουν χρήματα δικά τους για να κάνουν έστω και μικρής κλίμακας έργα .
Από τα θέματα ημερησίας διάταξης αυτά που συζητήθηκαν περισσότερο είναι :
1. Η τροποποίηση του Τεχνικού Προγράμματος του Δήμου η οποία ήταν αναγκαία διότι υπήρξαν σαφείς οδηγίες από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση για την εξειδίκευση των ποσών που θα δαπανήσει ο Δήμος μέσα στο 2012 για έργα και προμήθειες με σκοπό να σταλούν τα στοιχεία στο Υπουργείο Εσωτερικών για την επεξεργασία τους σχετικά με την νέα δανειακή σύμβαση της χώρας μας .
2. Η ανάθεση στον καθηγητή του Πολυτεχνείου κο Βλαστό Θάνο της κυκλοφοριακής μελέτης οργάνωσης και ρυθμίσεων του οικισμού των Σπετσών με σκοπό την επίλυση του κυκλοφοριακού προβλήματος που ταλαιπωρεί όλους μας – ιδιαίτερα κατά τους καλοκαιρινούς μήνες – και τους επισκέπτες του νησιού μας οι οποίοι αποκομίζουν άσχημη εικόνα για το νησί μας .
3. Συναφές του κυκλοφοριακού ήταν και το δέκατο θέμα το οποίο αφορούσε την έγκριση για την σύναψη σύμβασης διαδημοτικής συνεργασίας με τον Δήμο Αθηναίων για την παροχή υπηρεσιών Δημοτικής Αστυνομίας ώστε να υποστηριχτούν οι ρυθμίσεις που θα προκύψουν από την μελέτη η οποία θα εκπονηθεί . Πιστεύουμε ότι μόνο έτσι επιτέλους θα δοθεί η δυνατότητα να επιβληθεί τάξη στο χρόνιο πρόβλημα που υπάρχει το νησί μας .
4. Ένα θέμα που εισήχθη προς συζήτηση είναι και η έγκριση για την πρόσληψη επτά εποχιακών υπαλλήλων ανταποδοτικού χαρακτήρα για το 2012 .
Αφορούν 5 θέσεις εργατών καθαριότητας , 1 θέση οδηγού και 1 θέση ηλεκτρολόγου . Ενημερωτικά και μόνο να διευκρινίσουμε ότι η απόφαση αυτή θα σταλεί στο Υπουργείο Εσωτερικών , θα πάρει έγκριση από την τριμελή εξ υπουργών επιτροπή για τον τελικό αριθμό των ατόμων που θα επιτρέψουν να προσληφθούν από τον Δήμο και έπειτα θα βγουν ανακοινώσεις
από την Υπηρεσία του Δήμου μας για να καταθέσουν οι ενδιαφερόμενοι τα δικαιολογητικά τους . Οι αιτήσεις των ενδιαφερομένων θα διαβιβαστούν στο Α.Σ.Ε.Π και αυτός θα κρίνει ποιοι έχουν τα περισσότερα μόρια για να προσληφθούν .
Τα υπόλοιπα θέματα αφορούσαν αναθέσεις σε ορκωτό λογιστή του ελέγχου του ισολογισμού του Δήμου χρήσεως 2011 , και του ελέγχου της απογραφής των περιουσιακών του στοιχείων , την αποδοχή της μελέτης της προμήθειας καυσίμων , τον καθορισμό των χώρων μεταβίβασης του δικαιώματος απλής χρήσης αιγιαλού και ο καθορισμός θέσεων υπαίθριου στάσιμου εμπορίου .
Τα θέματα από το 13ο μέχρι και το 39ο αφορούσαν τις επιτροπές του Δημοτικού Συμβουλίου οι οποίες ψηφίζονται κάθε χρόνο για την λειτουργία των υπηρεσιών με μόνη την διαφορά ότι φέτος οι υπάλληλοι οι οποίοι μετέχουν στις επιτροπές μπήκαν με κλήρωση βάσει του νέου νόμου και δεν ορίστηκαν από την Υπηρεσία του Δήμου όπως γινόταν τις προηγούμενες χρονιές .

Advertisements
This entry was posted in Φιλοξενούμενα κείμενα. Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s