ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΗΣ 29ης ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2012 ΚΑΙ Η ΠΡΟΣΦΥΓΗ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗΣ 248/2011 ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ

Το δημοτικό συμβούλιο της Τετάρτης ήταν επεισοδιακό και αρκετά ενδιαφέρον όσον αφορά  τα συμπεράσματα που προέκυψαν από την επίμαχη προσφυγή τριών δημοτικών συμβούλων κατά της 248/2011 απόφασης του Δ.Σ ενώπιον του Γ.Γ της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής σχετικά με την πληρωμή της αμοιβής του λογιστή του Δήμου μας για το 2010.

Συγκεκριμένα το ιστορικό έχει ως εξής :

Ο κος Κρητικός Ευάγγελος προσλήφθηκε από τον Δήμο Σπετσών επίσημα τον Οκτώβριο του 2010 ενώ ήδη εργαζόταν στον Δήμο από τον Μάρτιο του 2010(επί θητείας του Δημάρχου κου Κονταξάκη )με σύμβαση ετήσιας βάσης.

Όταν αναλάβαμε από 1/1/2011 διαπιστώσαμε ότι δεν είχαν γίνει οι απαραίτητες διαδικασίες για να ενταλματοποιηθεί το ποσόν της αμοιβής του .

Ερωτήθηκε η υπηρεσία αν υπήρχε και υπάρχει καλή συνεργασία με τον λογιστή και λάβαμε θετικότατες απαντήσεις και ο κος Δήμαρχος τον κάλεσε να τον ενημερώσει ο ίδιος σχετικά με τις παρεχόμενες υπηρεσίες του και το ενδεχόμενο της μελλοντικής συνεργασίας του . Τότε Αντιδήμαρχος ήταν ο κος Δαμδημόπουλος Κ. ο οποίος ανέλαβε να έχει άμεσο έλεγχο των παρεχόμενων υπηρεσιών από τον λογιστή του Δήμου μας . Είχε δε και άμεση επικοινωνία μαζί του γιατί ο κος Κρητικός προσφέρθηκε αφιλοκερδώς να βοηθήσει στην σύνταξη της απογραφής των περιουσιακών στοιχείων του Δήμου . Η διαδικασία για να πληρωθεί ο λογιστής ολοκληρώθηκε και ενώ ο κος Δήμαρχος υπέγραψε το ένταλμα για να πληρωθεί για το 2010 ξαφνικά ο κος Δαμδημόπουλος με την ιδιότητα πλέον του απλού δημοτικού συμβούλου και μέλους της επιτροπής παραλαβής εργασιών του Δήμου ( και όχι του Αντιδημάρχου ) έκανε αναφορά με την οποία κατήγγειλε την ενταλματοποίησή του .

Ο Δήμαρχος  κάλεσε τον λογιστή να τον ρωτήσει αν υπάρχει κάποια κόντρα μεταξύ τους και αυτός του είπε ενώπιον των Αντιδημάρχων και του προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου ότι ο κος Δαμδημόπουλος όταν ήταν Αντιδήμαρχος του ζήτησε να τον ΄΄ενημερώνει΄΄ για τους υπαλλήλους της ταμειακής υπηρεσίας και του ζήτησε να ΄΄τακτοποιήσουνε΄΄ το ΄΄οικονομικό΄΄ για να συνεχίσει να είναι ο λογιστής του Δήμου .

Αυτό το ανέφερε ο ίδιος ο κος Κρητικός στο Δημοτικό Συμβούλιο ενώπιον των δημοτικών συμβούλων και των παρευρισκομένων πολιτών και ο κος Δαμδημόπουλος δεν αντέδρασε

Η αντίδραση εμφανίστηκε κατά κύριο λόγο από τα χείλη της κας Καλομοίρας Κουμπή η οποία διαμαρτυρήθηκε έντονα για τον λόγο που αναγνώστηκε η προσφυγή των δημοτικών συμβούλων της αντιπολίτευσης λέγοντας ότι δεν έχει ξαναγίνει αυτό αλλά δεν πήρε θέση για τις καταγγελίες του λογιστή κατά του πρόσωπου του κου Δαμδημόπουλου .

Θέση δεν πήρε και ο κος Δαμδημόπουλος και είναι απορίας άξιο .

Όσον αφορά τις απόψεις μας για τις οποίες κόπτεται η κα Κουμπή και ο κος Δαμδημόπουλος μπορούν να πάρουν αντίγραφο από εκεί που έκαναν την προσφυγή τους .  Και για να μην δημιουργούνται εντυπώσεις σχετικά με τις προσφορές για λογιστή και υποστήριξη λογισμικού  θα αναφέρουμε τα εξής :

Η προσφορά του κου Κρητικού είναι 12.000 ευρώ συν ΦΠΑ 23% και η νέα προσφορά ενός λογιστή που προσκόμισε ο κος Δαμδημόπουλος  είναι

9.000 ευρώ συν ΦΠΑ 23% και η προσφορά δόθηκε στην μέση του χρόνου . Ποιά δημοτική αρχή θα άλλαζε λογιστή στην μέση του χρόνου ? Γιατί  δεν επανήρθε  η προσφορά του νέου λογιστή πρίν την έναρξη του νέου έτους ?

Επίσης η ετήσια παροχή υπηρεσιών για την συντήρηση των εφαρμογών του λογισμικού του Δήμου αφορούν τις παρακάτω εργασίες :

     Εγκατάσταση όλων των νέων και επικαιροποιημένων εκδόσεων των προγραμμάτων Οικονομικής Διαχείρισης, Γενικής Λογιστικής, Μητρώου Παγίων και Μισθοδοσίας

  • Δημιουργία και τήρηση του νέου τύπου Μητρώου Δεσμεύσεων όπως ορίζεται από την κείμενη νομοθεσία.
  • Δημιουργία των ανάλογων εκτυπώσεων του Μητρώου Δεσμεύσεων έτσι ώστε να είναι εμφανής η ιχνηλάτηση οποιασδήποτε προμήθειας ή εργασίας, από τη φάση της δέσμευσης της πίστωσης, μέχρι την πληρωμή της δαπάνης.
  • Κατασκευή όλων των νέων εντύπων που πρέπει να συνοδεύουν τις δαπάνες όπως ορίζονται στις εγκυκλίους.
  • Εξέλιξη του κυκλώματος παρακολούθησης των εξειδικευμένων εσόδων και αποδοτικότερη παρακολούθηση της καρτέλας τους.
  • Κατασκευή όλων των αναφορών για την γρήγορή και όσο το δυνατόν αυτοματοποιημένη εξαγωγή των αποτελεσμάτων για την συμπλήρωση των νέων στατιστικών δελτίων προς την ΕΕΤΑ για χρήση από το ΔΝΤ
  • Κατασκευή μηνιαίων απολογιστικών στοιχείων καθώς και την εμφάνιση στήλης Τιμολογημένων στον Μηνιαίο απολογισμό έτσι ώστε να είναι δυνατή συμφωνία  Λογαριασμών με τα Διπλογραφικό Λογιστικό Σύστημα που είναι υποχρεωμένος να τηρεί ο οργανισμός.
  • Δημιουργία εκτύπωσης Τριμηνιαίου Στατιστικού Δελτίου σύμφωνη με το υπόδειγμα του Υπουργείου Οικονομικών και μπορεί να εκτυπωθεί για κάθε τρίμηνο. Αυτή η εκτύπωση έχει δύο σκέλη. Το πρώτο είναι να ορίσουμε μόνο την πρώτη φορά τις παραμέτρους, δηλαδή ποιους λογαριασμούς θα χρησιμοποιεί για να βγάζει τα σύνολα κάθε κατηγορίας.
  • Το δεύτερο είναι η μορφοποίηση του δελτίου σύμφωνα με το υπόδειγμα του υπουργείου Οικονομικών και εκτύπωση του.
  • Δημιουργία εκτύπωσης Ετήσιου Στατιστικού Δελτίου Απολογισμού σύμφωνη με το υπόδειγμα του Υπουργείου Οικονομικών που εκτυπώνεται στο τέλος κάθε έτους και περιλαμβάνει την κίνηση των  κωδικών του προϋπολογισμού κατά την διάρκεια του απερχόμενου έτους.
  • Απαιτείτε η συλλογή όλων των στοιχείων από τις κινήσεις πού έγιναν κατά το προηγούμενο έτος και η δημιουργία εκτύπωσης με την συνένωση κωδικών για να προκύψει η κατηγοριοποίηση που φαίνεται στο υπόδειγμα του Υπουργείου.
  • Δημιουργία εκτύπωσης στατιστικών στοιχείων για τις δαπάνες του Δήμου και τα τιμολόγια των προμηθευτών των οποίων ο χρόνος αποπληρωμής υπερβαίνει τις 90 ημέρες.
  • Δημιουργία εκτύπωσης στατιστικών δελτίων που αφορούν τη μισθοδοσία των υπαλλήλων του Δήμου ανάλογα με το είδος των αποδοχών
  • Δημιουργία παραμέτρων και εξαγωγή εκτυπώσεων για το σύστημα ενοποίησης χρηματοοικονομικών αναφορών φορέων της γενικής κυβέρνησης.

Το κόστος για τις συγκεκριμένες εργασίες ετησίως  είναι 15.000 συμπεριλαμβανομένου και του ΦΠΑ . και όχι 45.000 που επικαλείται η κα Κουμπή .

Το αν επί θητείας  της προηγούμενης δημοτικής αρχής εγίνοντο άλλα πράγματα δεν μπορούμε να το γνωρίζουμε και θα μπορούσε να μας πληροφορήσει ο κος Δαμδημόπουλος που ήταν και προϊστάμενος του Δήμου τότε .

Όσον αφορά τα θέματα του Δ.Σ τα ενδιαφέροντα τα οποία αφορούν άμεσα τους δημότες μας είναι τα ακόλουθα :

Ο Δήμος μας σε συνεργασία με τον ΟΑΕΔ θα συστήσει γραφείο ανταποκριτή ΟΑΕΔ το οποίο θα στεγαστεί στα ΚΕΠ ( διότι το ΙΚΑ Σπετσών δεν θα διεκπεραιώνει πλέον υποθέσεις του ΟΑΕΔ ) με σκοπό να μην ταλαιπωρηθούν μελλοντικά οι άνεργοι δημότες μας να τρέχουν στην Αθήνα για τις υποθέσεις τους και για να πληρώνονται την ανεργία τους μέσα στον Χειμώνα . Αυτό ξέχασε η κα Κουμπή να το αναφέρει .

Συγχαρητήρια πρέπει να δοθούν  στις δύο κυρίες του ΚΕΠ που δέχτηκαν αφιλοκερδώς να οργανώσουν το γραφείο του ανταποκριτή .

Επίσης μετά από επαφές του Αντιδημάρχου με το τμήμα εθελοντισμού του Αρχηγείου του Πυροσβεστικού Σώματος πήραμε απόφαση να στείλουμε αίτημα να γίνουν οι απαραίτητες διαδικασίες  για να ιδρύσουμε εθελοντικό πυροσβεστικό κλιμάκιο στο νησί μας που τόσο το έχουμε ανάγκη . Η κα Κουμπή ανέφερε ότι είχε δοθεί αίτημα από την Αντιπολίτευση να εισαχθεί σαν θέμα πέρσι στην αρχή της χρονιάς αλλά ξέχασε να αναφέρει ότι το αίτημα αφορούσε πυροσβεστικό κλιμάκιο όχι εθελοντών  αλλά κανονικό , το οποίο απαιτούσε και ειδικό κτίριο με συγκεκριμένες προδιαγραφές . Εξάλλου με την οικονομική κατάσταση που επικρατούσε και επικρατεί το Πυροσβεστικό Σώμα συρρικνώνεται παρά επεκτείνεται λόγω έλλειψης πόρων .

Ένα άλλο θέμα που απασχόλησε το σώμα του Δ.Σ είναι η συμμετοχή του Δήμου σε Αναπτυξιακή Σύμπραξη η οποία θα απορροφήσει κονδύλια από το ΕΣΠΑ για να μπορέσουν ευπαθείς ομάδες ατόμων όπως τα ΑΜΕΑ που αποκτήσουν πρόσβαση στην αγορά εργασίας του νησιού μας .Για εμάς αποτελεί προτεραιότητα να κάνουμε προσπάθειες να εντάξουμε τέτοιους δημότες στην αγορά εργασίας και μάλιστα με πόρους ευρωπαϊκούς .

Ένα άλλο θέμα είναι το να θέσουμε υπό την αιγίδα του Δήμου το Μίνι Μαραθώνιο 2012 ο οποίος θα γίνει την 15η Οκτωβρίου και ένα διήμερο γιορτής κρασιού στην πλατεία Ποσειδωνίου τον Ιούλιο . Δραστηριότητες οι οποίες θα προσελκύσουν επισκέπτες στο νησί μας .

Ένα ακόμη θέμα που μας απασχόλησε ήταν να πάρουμε απόφαση για δημιουργία θέσεων πρακτικής άσκησης σπουδαστών τριτοβάθμιας εκπαίδευσης έτσι ώστε να γνωρίζουν οι σπουδαστές/τριες  που είναι Σπετσιώτες ότι μπορούν να κάνουν την πρακτική τους στον Δήμο μας .

Όλα τα άλλα θέματα ήταν τυπικά όπως κάποιες αποδοχές ποσών , δύο αιτήματα πολιτών καθώς και δύο θέματα που αφορούσαν το Λιμενικό ταμείο Σπετσών .

Αυτό το θέμα που τράβηξε το ενδιαφέρον και των παρευρισκομένων ήταν για το αν θα αποφασίσει το Δ.Σ την παραχώρηση ή όχι του χώρου μεταξύ του ξενοδοχείου ΄΄Σολέϊλ΄΄ και της ιδιοκτησίας Βελιώτη . Για τον συγκεκριμένο χώρο είχαν εκδηλώσει με αιτήσεις τους δύο καταστηματάρχες και όπως ενημερώθηκαν οι δημοτικοί σύμβουλοι η απόφαση που αφορούσε το δημοτικό συμβούλιο ήταν για το αν θα παραχωρηθεί ο χώρος ή όχι .Άν η απόφαση ήταν θετική τότε ο Δήμαρχος με απόφασή του θα παραχωρούσε συγκεκριμένα τμήματα του χώρου στους αιτούντες .

Τελικά ή απόφαση κατά πλειοψηφία ήταν αρνητική κατά πλειοψηφία .

ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΄΄ ΕΝΕΡΓΟΙ  ΠΟΛΙΤΕΣ ΄΄

Advertisements
This entry was posted in Φιλοξενούμενα κείμενα. Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s