Επιστολή Αντιδημάρχου κου Τζιάμου στην Κα Καλομοίρα Κουμπή .

Συνεχίζεται η αντιπαράθεση μεταξύ του Αντιδημάρχου κου Τζιάμου και της επικεφαλής της Ελάσσονος Αντιπολίτευσης κας Κουμπή με κύριο θέμα τα τεκταινόμενα στο τελευταίο δημοτικό συμβούλιο . Η κα Κουμπή ισχυρίζεται οτι το κείμενο που εστάλει υπο μορφή σχολίου στο μπλόγκ του ΄΄τώρα ή ποτέ΄΄ ήταν ανυπόγραφο και απάντησε ύστερα αφού  διαπίστωσε οτι ο κος Τζιάμος μοίραζε φωτοτυπίες του κειμένου σε πολίτες. Η ακόλουθη επιστολή έχει να κάνει με τους παραπάνω ισχυρισμούς της κας Κουμπή .

Την παραθέτουμε :

΄΄Με έκπληξη διαβάζω ότι η επιστολή μου στο μπλόγκ σας είναι ανυπόγραφη και ανώνυμη .

Το κείμενό μου είχε υπογραφή  Κων/νος  Τζιάμος , Αντιδήμαρχος  Σπετσών  όπως άλλωστε και όλα τα έγγραφά μου μέχρι τώρα , στο τέλος .

Με μεγαλύτερη έκπληξη διαπίστωσα ότι η δημοσίευση της επιστολής μου είναι ελλιπής καθώς  μεγάλο  κομμάτι της δεν δημοσιεύεται στο μπλόγκ σας .

Γιατί?

Μήπως επειδή εκεί ευρίσκονται και οι απορίες μου?

Για άλλη μια φορά επιβεβαιώνεται ότι κάνετε επιλεκτική δημοσίευση .

Σας ενημερώνω εσάς και τους αναγνώστες ότι ολόκληρη η επιστολή μου ( όπως άλλωστε  θα έπρεπε να είναι και στο δικό σας μπλόγκ ) είναι δημοσιευμένη και στο μπλόγκ των Ενεργών Πολιτών   www.spetsesenergoipolites.wordpress.com  με όνομα και ιδιότητα.

Αναφέρετε δε  , ότι στείλατε στον αποστολέα απάντηση ζητώντας του να την υπογράψει αλλά ακόμα την περιμένω  !!!!!

Λέτε επίσης ότι δηλώνω μόνο Αντιδήμαρχος και δεν υπάρχει πουθενά όνομα .

Τελικά η επιστολή ήταν ανώνυμη ? ήταν με υπογραφή μόνο Αντιδήμαρχος ? ή ήταν με το όνομά μου και την ιδιότητά μου και αρνείστε να την δημοσιεύσετε ολόκληρη για άλλη μια φορά ?

Σας καλώ έστω και αυτή την στιγμή να προβείτε στην δημοσίευση ολόκληρης της επιστολής μου η οποία υπάρχει δημοσιευμένη και στο μπλόγκ των Ενεργών πολιτών στην διεύθυνση www.spetsesenergoipolites.wordpress.com .

Αν  την δημοσιεύσετε ολόκληρη επιφυλάσσομαι να σας απαντήσω.

Βέβαια από τα γραφόμενά σας συμπεραίνω ότι έχετε στα χέρια σας όλη την επιστολή μου διότι απαντάτε επιλεκτικά σε σημεία  ολόκληρης  της επιστολής  μου που επιλεκτικά δεν δημοσιεύσατε .΄΄

Μετά τιμής

Κων/νος  Τζιάμος   ,  Αντιδήμαρχος  Σπετσών

This entry was posted in Φιλοξενούμενα κείμενα. Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

